Bubbly


Har fått lite galna idéer ikväll om hur jag ska tjäna ihop pengar till den där D90:n som jag vill ha, men jag ska tänka lite på det och sen kanske komma fram till något. Nu ska jag iallafall stänga av datorn (som har stått på hela dagen, har rensat massor av bilder och sen när jag skulle avinstallera ett eller två sims-spel så kunde jag inte bestämma mig för vilka jag skulle ta bort så det ska jag göra någon annan dag) och sen ska jag krypa ner i sängen med en fotobok och ett anteckningsblock. Har inte hittat ett litet anteckningsblock än som jag ska ta med mig ut på fotorundor när jag ska experimentera med olika inställningar men det får bli i veckan, Åhléns har säkert något bra. Jaja, ska sluta skriva och fixa allt jag ska ha imorgon, då är det skola igen..

Kommentarer
Postat av: mojje

Jag har också ett anteckningsblock, det är bra att ha. Mitt block är faktiskt hemgjort..:) Hoppas du får en bra start på veckan.

Morgan

2009-01-18 @ 23:26:36
URL: http://mojjephoto.wordpress.com
Postat av: Karin

Många många veckor har det varit bloggare som bara har någon enstaka besökare och som aldrig lyfts fram. Men de välbesökta bloggarna måste också få lite credd och uppskattning för att de faktiskt bloggar hos oss.

Ha det fint,

2009-01-19 @ 11:44:28
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: Mindy

Fin bild :)

2009-01-19 @ 11:51:13
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mimmi

DEt var en jätte bra ide du kom med där ...att ta med en anteckningblock när man sklal testa kameran .. det sklal jag göra nu ..tack för tipset:)

2009-01-19 @ 14:44:34
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'