KIWI.

Började på ett långt inlägg om mitt fotointresse och mina mål och drömmar inför framtiden, men jag raderade allt när jag insåg att det kunde bli lite tråkig med en massa text..

Men ska ta en dusch och packa lite inför morgondagen, har fotboll på morgonen så det blir att försöka somna tidigt. Ska fixa iordning en macka i kylskåpet att värma/toasta imorgon bitti så jag får i mig något innan träningen. Nu till poängen med en fotoblogg, bilden. Under helgen åt jag nästan tio kiwis, så himla gott.. :)



Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

en läskande bild så här i de gråa tider som är nu .

vänter otålmodigt på att solen skall våga sig fram igen .nu har den varit gömd bakom molnen länge nog :)

2009-01-27 @ 12:29:12
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com
Postat av: Fina

härliga färger i bilden!

2009-01-27 @ 21:22:04
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: K A R R O !

Du är grymt duktig på vad du gör! Keep up the good work :D

2009-01-29 @ 21:22:35
URL: http://bloggofstyle.blogg.se/

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'