The darkness


"Plus que ma propre vie.."

Sådär! Äntligen funkar IE!
Min dator hade ställt in någon knasig inställning så att jag inte kunde surfa, antagligen i protest.. Men pappa fixade det, han är bäst! Bilden ovan tog jag igår på landet, med Nikon D200 och Sigma 70mm Macro. Sen åkte den in i PS och efter en helknas redigering såg den ut såhär. Jag har en till sak att berätta,

JAG HAR FÅTT EN GIGANTISK DATASKÄRM! Den är typ en halv meter bred! Den är hur stor som helst, vilket gör det lättare att redigera bilder och se de i större upplösning. I'm so happy!

Jaja, ska få i mig lite mat och sen åka och bada med ett par kompisar. Sen blir det lite fotboll ikväll, jag ska inte spela utan jag ska vara bollisa (som det så fint heter, en kvinnlig bollkalle)

Kommentarer

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'