Flowers


Bild från kyrkan..

Har en hel del bilder att visa från avslutningen idag, tänkte fixa ihop något kollage imorgon, just nu orkar jag inte. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon men om jag inte har något annat att göra så ska jag uppdatera bloggen lite, har ju inte uppdaterat menyn på ett tag.. La precis juni-månad under "Arkiv" (seeeg)

Jaja, nu ska jag väl göra något annat. Lite te eller varm choklad kanske? Sen ska jag kolla med pappa hur vi ska göra med vår skrivare, skulle skriva ut en bild tidigare idag och då fastnade pappret.. Ajajaj, jaja hoppas det löser sig. Visar fler bilder och skriver mer imorgon!

Godnatt!

Kommentarer

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'