Instead of pictures

Som många kanske redan vet så gick MMA (MTV Movie Awards 2009) av stapeln 3 inatt (9 på kvällen i USA) och Twilight fick inte mindre än 5 olika priser, orkar inte räkna upp alla men det var riktigt roligt att se (jag såg hela showen nu på eftermiddagen på mtv.com såklart, jag sov klockan tre) men imorse såg jag New Moon-trailern jättemånga gånger!
SÅÅ BRA!
Jag längtar verkligen till filmen har premiär den 20e november i år! Som vanligt har de ett intro innan själva showen börjar och iår var det Adam Samberg som var programledare och intro-are. Haha, jag kan se detta klipp om och om igen och skratta lika mycket varje gång, älskar när han kommer inspringandes i klassrummet från Twilight! :)

 
MTV Shows
"Yeah I was just hanging out over in India and.. WHO is that?!"

Kommentarer
Postat av: mimmi

Det gäller att vara pigg när man skall hänga med vissa saker som man gillar ser jag:)

hoppas du har haft fina dager nu under tiden det har varit så fint..men nu är det slut med det fina väder .. i alla fall här

ha en fin dag

kram

2009-06-02 @ 14:46:22
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'