Just walk away

(Äntligen en uppdate!)
Igår spenderades kvällen och natten hos Amanda med Fia, och Amanda sminkade Fia och jag fixade hennes hår för att sedan dra ut på en spontan photoshoot. Precis när vi kommer ut genom dörren så tar blixtens batteri slut, och jag försökte fota så mycket som möjligt med högsta iso innan kamerans batteri dog. Efter tio minuter dog kameran och vi gick in, och jag kollade igenom bilderna nu och det är ett par som är grymma!

Har gjort de lite i svartvit eftersom bruset smälter in mycket bättre då, sen var ju idén att fota lite råare, tuffare, brusiga och svartvita bilder. Sagt och gjort, här kommer resultatet:


Det var rätt mörkt ute men jag lyckades riktigt bra med ett par bilder, som sagt; övning ger färdighet. Ska försöka fota Fia och kanske Amanda någon annan gång när det är lite ljusare, kanske med ett annat tema? Ska tänka lite på det och sedan skriva ner, måste kolla i lite olika tidningar för inspiration. Jaja, nu ska jag sova. Har en rolig dag imorgon, min kära storasyster kommer hem från USA där hon har varit utbytesstudent i tio månader!! Längtar ihjäl mig!

Och om fyra minuter är det Sveriges nationaldag, woho! (inte för att jag tänkte fira det på något speciellt sätt)
Och så måste jag städa. Och sen har jag match på söndag igen, spelade tidigare idag och vi vann med 3-0, fast jag skrapade upp ett sår på armen så blodet rann och fick en smäll på låret så att jag har ont nu, ska ta en ipren och gå och sova.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jim

Hi Victoria, I cannot read why Amanda is going away but I do know your sister is on her way home. Very cool pictures as usual. Have a great week. Jim

2009-06-06 @ 04:55:44
Postat av: C

Gud vilken fin bild! :O

Underbar.

2009-06-06 @ 10:51:47
URL: http://fansofjonas.blogg.se/
Postat av: klara berggren

sexy mama FIA! :D

2009-06-06 @ 20:48:16
URL: http://klarabergren.blogg.se/
Postat av: MINA

fyfaaan vilken kol bild :D:D:D:D

du e grym vicky!

2009-06-07 @ 14:49:33
URL: http://miinsen.blogg.se/

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'