Breaking dawn



Tänkte ju berätta varför jag inte uppdaterat så mycket som jag egentligen borde, jag har ju en massa bilder att visa och så men nu kommer förklaringen; Jag har för första gången på länge fastnat för en bok, eller snarare en serie. Jag vet att jag kanske är lite efter alla andra men hela twilight-serien är så sjukt bra! Jag ryser när jag bara tänker på de, det är inte många böcker jag gråter till men när jag läste den här serien så gick det inte att läsa ut en bok utan tårar i ögonen.
Det är så lätt att leva sig in i boken, och.. okej nu ska jag sluta försöka förklara för det finns inte ord för hur bra alla böckerna är!

Men det är iallafall vad jag sysselsatt mig med hela helgen och både måndag och tisdag eftermiddag (innan träningen), läste alla fyra böcker på fem dagar, om man börjat så går det nästan inte att slita sig från boken..

Nu ska jag kolla vidare på Desperate Housewives och fixa lite bilder i reklampauserna. :)

Kommentarer
Postat av: FINA

fina bilder!

2009-03-25 @ 13:38:02
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: ELLEN

Riktigt fina bilder :)

2009-03-27 @ 15:27:16
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'