R E D


Rätt cool bild jag tog på ett vinglas, är själva skaftet eller vad man säger. Dock överredigerad, lagt till röda nyanser och lite så men hade roligt när jag testade lite saker. Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen (igen!!) men har som sagt mycket i skolan, med fotbollen och har noll inspiration. Eller hade, för nu har ju solen börjat kika fram och jag funderar på att åka ner till en sjö och fota lite ankor och änder. Tror det kan bli fina bilder, men ska hitta ett tillfälle först.

Nu ska jag göra ett par sidor SO till imorgon, fylla i ett papper, packa idrottskläder, läsa "Om jag kunde drömma" (har nästan läst ut den, då blir det nr 2 i twilight-serien), kolla på Grey's anatomy och lite till. Imorgon slutar jag fyra och tror det är lite sent att fota då, eller jag kanske hinner hem och hämta kameran innan solen går ner. Om nu solen lyser imorgon, annars blir det på fredag efter skolan. Måste kolla vädret också, har ju en helg framför mig också!

Så jag har lite att göra, skriver innan jag lägger mig (och idag ska det bli så).
Ciao!

Kommentarer
Postat av: FINA

cool bild!

2009-03-18 @ 21:06:29
URL: http://www.metrobloggen.se/fina

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'