Skyline.


Första updaten idag! Imorse vaknade jag rätt sent, inte varje helg man får sovmorgon. Sen blev det bullförsäljning, det tog rätt lång tid för många var otrevliga och snäste åt en, men efter två timmar hade vi sålt slut så då fick vi åka hem. När jag kom hem så tog jag det lite lugnt, funderade på att åka och fota de där ankorna och änderna jag pratat om så länge, men solen kom och gick så jag skippade det. Följde med pappa ut till båten och tog såklart med kameran, han kollade att allt stog rätt till medan jag sprang runt och fotade. Blev lite olika växter, detaljer, bryggor och fåglar. Kollade igenom bilderna nu och det var många fina, men jag måste rengöra sensorn nu igen. Små svarta fläcker på bilderna, vill inte spendera så mycket tid med att ta bort sånt så då kan jag åtgärda det med lite rengöring.

Sen blev det en god middag och mycket godis framför Robinsson, och nu sitter jag här. Ska hämta kameraväskan och ta ett bad nu, sen blir det väl någon film. Skriver mer imorgon, så det här blir första och sista inlägget för idag; godnatt!

Btw, tre nya premmisar på två dagar - jag blir så glad! Tack!

Kommentarer
Postat av: Frida

premumeranter gör en alltid glad:)

2009-03-21 @ 22:31:26
URL: http://fridaisfine.blogg.se/
Postat av: FINA

ha en bra kväll!

2009-03-21 @ 22:55:38
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: Rebecca

hejsan <3, jättefina bilder victoria!

2009-03-22 @ 19:18:30
URL: http://rbec.blogg.se/

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'