Tiny


Som jag skrev innan så hade jag svårt att se i kanske en halv timme eller mer tidigare i eftermiddags, det svartande framför högra ögat och jag kunde inte se ordentligt på högerögat. Efter en halvtimme eller vad det nu var så gick det över men jag blev lite skraj och trodde att det var permanent, det var riktigt obehagligt men är borta nu som sagt. Sen så fick jag en blixtrande huvudvärk, nästan migränliknande. Jag var tvungen att dra ner alla persienner i mitt rum och lägga en tröja över mitt huvud för att det inte skulle göra lika ont, fick mer ont i huvudet av ljus och ljud.

Vaknade en och en halv timme senare och hade fortfarande ont i huvudet, så var tvungen att lämna återbud till dagens match. Så tråkigt men mitt huvud kändes så tungt och ont, och så mådde jag illa. Nu, fem timmar senare har jag fortfarande lite ont i bakhuvudet, men illamåendet har gått över. Har tagit lite huvudvärkstablett och en allergitablett, troligtvis beror huvudvärken på min pollenallergi som börjar sätta igång nu..

Har redigerat lite bilder nu på kvällen, mest på min lilla kusin! Jag tror att det roligaste man kan fota är just barn. Gillar barnbilder som utstrålar glädje, och när jag redigerar de så gillar jag att bilderna är lite ljusare och färgrika. Har lite redigering kvar men ska ta lite godis och lite dricka nu för att få i mig lite socker så jag kanske känner mig lite piggare och gladare. Imrgon blir det bullförsäljning för laget och förhoppningsvis lite fotografering efter det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder :)

2009-03-22 @ 17:02:04
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'