Hey there

Minas otroligt söta kattunge från förra kullen! Hennes katt fick ungar för ett litet tag sedan för tredje(!) gången och när jag var hemma hos henne så gosade dom in sig i min famn och somnade, sååååå söta och hur små som helst! Jag älskar katter, men tyvärr är pappa allergisk så vi kan inte ha djur, någon som läst boken "Byta pappa mot en katt"? Helt plötsligt verkar inte det som en så dum idé.. :P

Började dagen med ett besök hos sjukgymnasten, sen blev det skola och därefter stickade jag i nån timme hemma och sen var det dags för avslutningsfest med laget. Var jättetrevligt och kul, kom hem strax innan tio. Nu har jag stickat lite till (ja, jag stickar på en fredagskväll, det är hur kul som helst! Dessutom behöver jag en halsduk nu när det är jättekallt) och kollat på tv. Ska snart lägga mig, och sova ut imorgon. Ska bli riktigt skönt med sovmorgon!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Arya

ääääääääälskar din bloooogg!

glömm inte att du o jag ska göra nått nästa helg!

puss <3

2009-11-07 @ 12:42:43
Postat av: hilal

naw vilken söt katt !

2009-11-07 @ 14:41:18
URL: http://sheisjustshe.blogg.se/
Postat av: p o u l i n e

Så sööt :)

2009-11-08 @ 13:41:01
URL: http://poulines.se/
Postat av: Denice

Fina bilder du tar! :)

2009-11-10 @ 16:46:28
URL: http://twodiamonds.blogg.se/

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'