PARANORMAL ACTIVITY

Hej!
Tog lite ledigt från bloggen igår, började dagen med utvecklingssamtal, gick sedan i skola och sen blev det bio. Jag och en kompis såg Paranormal Activity, och jag kan säga att jag fortfarande ryser bara jag tänker på den. Trots att jag blev lite besviken på att den var lite seg och lite för mycket slötid (alltså att inget läskigt händer) så hoppade jag till flera gånger och skruvade på mig i stolen hela tiden, blev lite skrik också. Det som var läskigast var att eftersom den bara är filmad med en "amatörkamera" som paret i filmer har köpt för att fånga det som händer, så känns det mycket verkligare. Filmen var mest psykigt jobbig att se på, men den var helt klart en av de läskigaste filmer jag sett.

Så, efter den långa recensionen, ville jag bara säga också att jag kommer nog inte vara så jätteaktiv idag heller. Känner mig seg och trött, men imorgon ska jag kanske till fotomässan och då kommer jag säkert knäppa några foton att visa sen.

Slänger in en liten trailer till er som vill se hur Paranormal Activity är:
 


Kommentarer
Postat av: julia

Åh, den vill jag verkligen se, fast jag är lättskrämd, så jag hade säkert dött eller nåt! :p

Hoppas att du har en bra lördagskväll! :)

2009-11-14 @ 20:57:26
URL: http://juliawilberts.blogg.se/
Postat av: sofiaocherica-fotoblogg

Fin blogg! :)

2009-11-14 @ 22:42:35
URL: http://sofiaocherica.blogg.se/
Postat av: Ebba

Du tar jättefina bilder :)

2009-11-15 @ 13:26:54
URL: http://pictuure.blogg.se/

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'