091012

Hej!
Riktigt länge sedan sist, eller hur? Jag tog en liten paus i några dagar och gjorde annat, har bland annat gjort ett spanskaprov, fått tillbaka mitt matteprov (MVG, hade bara ett fel, är riktigt stolt över mig själv!), fotat lite, varit hos sjukgymnasten och lärt mig rita. Eller snarare sagt börjat öva lite på det. Nu ska jag ta och borsta tänderna och sen lägga mig, imorgon är det orienteringsdag i skolan men jag kan ju inte orientera pga knät så jag får vara hemma och plugga istället. Passar perfekt eftersom jag har biologiprov och so-prov på onsdag och torsdag.

Jaja, ska inte bli för sen nu. Kommer troligtvis blogga lite mellan varven imorgon, men prioriterar plugget såklart men lite nya bilder kommer säkert komma upp!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sofia Kvarnström

Fin bild :)

2009-10-13 @ 08:41:30
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'