Coca cola

Började dagen med ett besök hos sjukgymnasten, fick göra ett par enkla övningar som var jättejobbiga, trodde aldrig att det kunde vara så svårt. Men jag kämpar på, har redan blivit mycket bättre och kan snart sträcka ut hela benet rakt, imorse hade jag ca 15 grader kvar tills det var rakt och nu är det typ 5 grader. Det går framåt!
Ska mysa lite framför idol nu med mina föräldrar, är rätt slut såhär efter en jobbig vecka. Ska ladda lite batterier och tömma minneskort, för jag ska fota en fotbollsmatch imorgon, ska bli grymt kul eftersom jag inte rört kameran på fyra dagar. Sen ska jag göra lite knäövningar och därefter blir det väl läggdags.. :P
Får se om jag skriver innan jag lägger mig, ciao!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Bra jobbat!!! (som sjukgymnasten säger på min Pilatesskiva). Vad kul att du ska bli sportfotograf idag!! Passa på nu när du sitter utanför planen. Kram från Farmor! Farfar hälsar!

2009-09-26 @ 09:56:30
Postat av: Cajsa

Åh coca cola va länge sedan jag drack, nu blev jag sugen när jag såg dina två stora glas. hehe



Allt bra idag? :)

2009-09-27 @ 20:18:11
URL: http://hallgreen.blogg.se/
Postat av: mimmi

Va bra att det går framåt och att du ser att träningen hjälper:) då blir det lite lättare att träna med sånt när man ser att det ger resultat:)

ha en fin söndags kväll

kram:)

2009-09-27 @ 20:30:46
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com/

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'