Easy

Hej allihopa!
Kom hem för ett par timmar sen (en och en halv för att vara exakt) och har mest varit på datorn hittills. Ska nu plugga lite, har nämligen biologiläxa till imorgon och så ska jag skicka in mitt so-arbete, och sen blir det väl någon sorts middag. Kvart i åtta börjar min träning, och den slutar inte förrän halv tio, då ska jag skynda mig hem, äta och sen stupa i säng. Har varit jättetrött hela dagen så jag längtar tills jag får sova..
Jaja, nog om det. Ska hämta mina biologiböcker nu, ciao!

Kommentarer
Postat av: mimmi

Är det du eller en kompis som står och blåser på den urblommade:)

i alla fall ..så var det en mysig och väldig fin bild:)

ha en fin kväll...hm ..om du kan det vill säga med allt det du skall göra:)

kram

2009-09-15 @ 18:26:07
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com/
Postat av: Sofia - en personlig fotoblogg

åh vilken vacker bild! Du är så duktigt!

2009-09-17 @ 20:30:43
URL: http://sofiasphotos.blogg.se/

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'