Troubles far away

Bloggen - den offentliga dagboken - vad kan jag säga om den? Att den inte är så intressant? Att jag inte känner mig peppad eller driven av något just nu? Att jag vill förändra den, förvandla den till något annat - något mer än bara foto..?

Det är ju ingen dagbok för mig, och det är inte heller det jag vill ha. En dagbok är något som är absolut personligt, och en sådan vill jag inte ha offentligt. Men samtidigt vill jag skriva mer; om min dag, om saker runt omkring och bara det som faller mig i smaken. Nu är det foto, och det har det varit i 1,5 år. Foto är min hobby, men jag har så många fler hobbys som jag vill skriva om! Och så vill jag skriva av mig om min skada. Min rehab, min kamp tillbaka till fotbollen.

Så mycket tankar, så många funderingar, så mycket snack men så lite verkstad.
Jag vill, jag kan, men jag vågar inte.

Jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden till då jag stog barfota i sanden, strax innan midnatt och tände en risballong. Och när den slutligen lyfte ur mina händer så tog den alla bekymmer med sig. För stunden.

Kommentarer
Postat av: Kristina Kvåle

hva er det verste som kan skje om du våger?

nydelig bilde btw ;)

2010-02-14 @ 23:14:10
URL: http://kristinakvaale.wordpress.com
Postat av: A home far away

Mmm man ska nog inte bli för personlig på bloggen håller med dig



Kram Gunilla i Singapore

2010-02-19 @ 07:57:32
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com
Postat av: Ninnis fotoblogg

Hejsan! Vilken trevlig blogg du har.

2010-02-27 @ 09:15:54
URL: http://missebonie.blogg.se/
Postat av: [FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vilken vacker comfie! :) Jag är i Thailand just nu i några veckor och jag brukar skicka upp en sån till mina änglar där uppe :)



Hoppas att du har en fin vecka framför dig!



Kram Carro

2010-02-28 @ 18:19:27
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: DAWID

Mycket fin blogg du har :)

2010-03-03 @ 16:31:53
URL: http://dawid.blogg.se/

Foto & Illustration
- Jag använder mig av en Nikon D200 när jag fotar.
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS3.
- Jag illustrerar i Adobe Illustrator CS


Övrigt
- Jag gillar inte reklam, så om du tror att din kommentar om gratisgrejer kommer att vara kvar länge så har du helt fel.
- Sidan skyddas av upphovsrättslagen, du får inte kopiera mina fotografier, illustrationer eller annat, det kan leda till en anmälan.
- Fetstil text får ej användas, det är till för mina svar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bakom kameran..
Victoria, 14 år
Lägg till PWE på bloglovin'